Fira Morfar!

Igår så var Mamma, syrran, mina små bröder o syrrans kille o så lilljänta så klart iväg och firade morfar för han fyller 81år idag. När vi väl kom iväg så gick resan in till Norrköping bra, när vi kom fram så fick mina små bröder vänta kvar i morfars lgh medans morfar o vi andra for iväg o köpte fika och en present till morfar på Citygross.
Sen for vi hem till morfar och fikade och surrade en massa. Vi var hemma i Viken ca 22 nånting, då var iaf jag väldigt trött, men de dröjde ett tag innan man kom isäng.




Idag ska jag först iväg och träffa min gamla kontaktperson, det ska bli väldigt kul för de var ett tag sen som hon och jag umgicks, Sen efter de så ska man hem o äta lite granna sen ska ja iväg o träffa en kompis som ja lärde känna andra dagen i 7an.


Nu vet ja inte va ja ska skriva så då struntar ja i o skriva mer helt enkelt hehe.

Hej hopp i lingonskogen
På återseende.


Kommentarer
Postat av: Martin

Jo en fördel med en egen blogg...avsluta när man själv vill..hehe..Ha en fin torsdag

2011-08-25 @ 09:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0