Go Natt!

Idag har jag inte gjort så mycke för att ja tycker att denna dag han knappt börja innan de snart e dags o krypa ner under täcket o dra timmerstockar.

Ska väl kanske skriva nånting om vad man ha hittat på idag.
Jag har varer hemma praktiskt taget hela dagen, men de har blive ett par vändor ner i tvättstugan, o så har vi vare nere på Viken en sväng mamma, syrran Flinta, jag o självklart Stephanie. Vi var in på Hallings (Vikens aktionsbyrå) och där hitta vi en tavla som min farmor målade 1979, självklart va mamma tvungen o köpa den, o sen köpte dom även present till Flintas syster och systerdotter som fyller år. Flinta o syrran va o kollade bland dom få frissor som finns här ner om de fanns någon klipptid för honom men de närmsta som fanns var på Måndag när han jobbar så de gick ju inte, o en hade inte tid förrens om 2 veckor, trots att Viken bara e en liten bonhåla =).


Imorron på eftermidagen så ska jag o mamma in till stan och träffa en kompis som ja näst intill vuxit upp med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0