Hej hopp i Lingonskogen!

Idag så har de vare en rätt bra dag, har följt med och lämnat grejer till stället där Syrran o Flinta ska bo med bebben.

O nu på kvällen så har ja väl inte gjort allt för mycke.
Ska kolla på film med mamma lite senare o så ska vi snaska lite godis.


För en liten stund sedan när ja va inne på fejjan o kika lite så hade en kille lagt upp en jätte rolig anons på blogget jag skratta så jag fick tårar i ögona.


http://www.blocket.se/uppsala/Husflugor_35491599.htm


Imorron så e de dags för mej o mina kissekatter att åka hem igen, det ska både bli skönt men även tråkigt. Jag ser mest fram emot 5e september för då kör Korpen igång igen o då blir de hård träning igen. =D


Ha de gött
På återseende.



Kommentarer
Postat av: Martin

Tjusigt du skriver o uppdaterar din blogg...o annonsen var superduper....hahaha..ha en god söndag!!!

2011-08-28 @ 13:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0