Hej hopp!

Idag har de vare en bra dag tycker ja.
Min dag började med att ja va tvungen o ta en dusch, för man vill ju va fräch första skoldagen.
(Går i skolan en dag i veckan) O så fick vi träffa våran nya lärare som vi ska ha i kursen Barn & Ungdom.
Hon var en trevlig prick. Men iaf på lunchen så var jag och pratade med Anki på hundsimmet, och jag ska jobba min sista dag där imorron (har jobbar där i ca 3 ½år en dag i veckan) Det ska bli kul att få pröva på någe nytt men samtidigt så kommer jag att sakna det stället.
Så imorron ska ja bjuda på lite fika där som tack för att jag har fått vara där och praktisera.



Nu så har jag även bokat tid för upphämtning av min sjuka dator. Så har ja tur så han/hon snäll och slår en pling när hon/han e här så ska jag springa hem en snabbis och lämna över datorn så den kan få lite Pencielin så den blir frisk igen,och nej för dej som tror att jag har fått virus i den, det är fläckten som har pajjat.


Ikväller så blir det en lugn dag ska se Säsongstarten av House ikväll kl. 21.00 på 4:an.
Och så ska jag o Danne käka köttfärssås och Spagetti till middag.
Nej, vi är inte tsm men vi är kanske på väg tbx till varandra de vet ja ej men jag tycker mycket om honom för den person han är, men som sagt tiden får ha sin gång.


Men just nu längtar ja som en ja vet inte vad tills på måndag 5/9 för då kör Gympan igång igen med Korpen, men ack vilken träningsvärk ja säkert kommer att få om ja känner min kropp rätt =D
Jag kanske har sagt de nån gång förut här på bloggen men de skiter ja i om ja tjatig för jag skriver de jag tänker på =D.


Ne, nu ska ja ta itu me mitt hem tror ja för de brörjar bli ganska rörigt här tycker ja, o så måste jag tömma tvättkorgen på rena tvätten så ja kan fylla upp den igen med smutstvätt =).




Ha de gött ellesammans.

På återseende.






Kommentarer
Postat av: Martin

Hej hopp..Lycka te med fläkt o data o ha en god onsdag !!!

2011-08-30 @ 22:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0