Hellu!

Idag har dagen flytit på bra tycker ja.
Vi var hemma hos en av våra gruppledare idag, och där så målade vi på stenar och till lunch så grillade jag hamburgare till oss.

Efter jobbet så for jag o lillebror in till stan för o gå på Selånger marknad, dit så gjorde vi sällskap med ett par kompisar till me
På markanden så köte jag 2 filmer till mej själv, (Shrek tredje gången gillt och prinsessan och Grodan)
min broder köte ett snyggt örhänge och en tröja där det står "Jag är inte rasist jag hatar alla" på, o så köpte jag en snygg tröja åt mamma.

O nu senare på kvällen så har jag och lillebror packaet ner kläder i väskan som vi ska ha med oss ner till mamma imorron.

Nu ska ja snart upp o hämta tvätten från tvättstugan.
men innan dess så ska jag gå över till min Xkille o terra honom lite granna.

Bilder kommer sen för just nu orkar ja inte fixa de.

Ha de gött på återseende =)

Kommentarer
Postat av: Martin

Tjohej. Bilder e alltid trevligt :) Ha en god dag...

2011-08-25 @ 09:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0