Inte min dag!

Idag har dagen börjat ganska bra eller väldigt bra ska man väl säja.
På morronen fick vi studiebesök från Aktivator som jobbar på våning 4 i vårat hus där ja jobbar.
Dom ville veta lite granna om kognitiva hjälpmedel + lite om hur de kan förendra ens liv med ett enkelt litet hjälpmedel, så då fick jag berätta min historia, Jag har ett lättare funktionshinder och det innebär att jag har väldigt svårt att komma ihåg saker och ting, så jag har ett hjälpmedel som heter Handi som hjlälper mej att komma ihåg saker mm, så då fick´jag berätta hur den har förändrat mitt liv.

Men nog om de nu.
Sen när dom hade gott så åkte vi in till Birsta vilket är vårat köpcntrum och där käkade vi frukost på IKEA först och det bestog av Fil, macka med ost, bacon, kokt ägg, äggröra och en kaka och så tog jag äppeldricka till det för jag tycker att deras läsk smakar blääää. Efter IKEA så for vi upp på Clas Ohlsson o handlade lite. Jag fick sluta tidigare idag för att ja skulle på Willys o handla hem lite mat, men ja han o handla färdigt innan dom andra for hem så att ja kunde åka med dom hem igen. Så då har ja känat in 34kr i busspengar. O nu när ja kom hem så skulle jag ringa felanmälan på min nya dator som ja bara har haft i 4a månader, så nu sitter jag med min mini dator och bloggar.
Men ja kan säja såhär att jag HATAR telefonkö haha.

Ne nu ska min bror färga underhåret svart på mej så då blir jag både blond och svarthårig =)

Ha de gött alla läsare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0