Jahå!

Ja, då va de dags igen då, Åskar e ute och går igen men Blixten verkar han o lämnat hemma för en gångs skull =D.

Hmm, va har man gjort för någe idag då? Ärligt talat ¨så har ja inte gjort allt för mycke.
Var min sista dag idag på hundsimmet.
O när ja kom hem så kollade jag på film "Prinsessan o Grodan" Den e väl inte överdrivet kul som ja trodde men men den va ju iaf inte dålig.

En film ja ska köpa vartefter o de e "Trassel" jag har sätt lite av den hemma hos min förra kontaktperson
när hon starta den till sin dotter.
Den tyckte ja va kul, mycke roligare än "Prinsessan o Grodan".
Men ett par filmer som ja med ska fixa det är "Nany Mcphee" jag har bara sätt 1an men den e super kul.


Nee de går inte, kan ju inte sitta här o häcka för de blir bara tråkigt.
Undra om man kanske ska rota runt lite i frysen o se vad man kan hitta på för kul till middag idag.
E grymt sugen på fisk men ja har ingen potatis hemma o jag vill inte dra iväg till Ica i denna väder, eller kanske inte ens om de vore bra väder för ja känner mej extremt lat idag.


Föresten imorse så åkte min dator iväg på sevis så om 14 dagar så kanske den e hemma eller med lite tur tidigare. =D


Aja ha de gött mina vänner
På återseende



       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0