Seg dag!

Idag har det vare en seg dag tycker ja.
Jag vaknade vi 09.30, o vad har ja gjort för nytta en ja vaknade jo praktiskt taget inget alls eller jo jag har tage en lång promenad me Bosse (mammas hund). Sen har ja tage en liten promenad ner på ica en sväng o där träffade ja på min gamla kontaktperson, men ja upplevde henne som lite stressad men kanske inte så konstigt för de e ju inte så lätt att gå handla med 2 småbarn med sej. =)

Jag tycker att denna dag har vare ganska seg, men snart kommer pappa hem och då lär de bli lite mat o sen efter de så ska jag o mamma upp till en vänninna  och gammal granne men även blivande granne igen. =).

O så e ja lite småsur på min telefon för jag fattar inte hur ska ska kunna få in mina bilder i datorn för datorn hittar inga drivrutiner så att den kan ta emot bilderna.
En kompis till mej har försökt o hjälpa mej för hennes pappa har med en Samsung, men ja får inte till de iaf. =S, Så jag får väl hämta nån bild som passar på nätet om ja nu vill ha nån iaf under denna vecka som jag är nere hos Mamma o pappa.


Hmm undra vad ja ska hitta på nu då nu när jag har uppdaterat bloggen lite granna??????
Kanske ska gå ner o göra mamma sällskap eller om man ska ner på ica igen o handla för våran väninna ville att vi skulle ta med lite fikabrö när vi kom upp.

Ne nu ska jag avsluta detta för mamma vill mej någe.

Ha de gött alla mina läsare.
På återseende. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0