Tjoho!

Hej o gå va de går!

Nu har ja äntligen ringt servis för min sjuka dator.
Och jag ska ringa ett ställe så dom kan komma och hämta min dator.

Men de ska ju inte alltid gå smärtfritt, för nu när ja skulle skriva ut fraktsedeln som jag fick i min mail så funka inte de me min lilla dator fan´s j***a skit ursäkta mitt ordval men ja blir så förbannat less när ingenting ska funka, jag prövade även att starta upp min stora trotts att fläckten inte funkar för att iaf kunna skriva ut men icke de ville inte funka fast de har gjort de förut.


Så nu hoppas jag att ja kan skriva ut på skolan imorron, funkar inte de då får ja spader.

men men shit the same nu ska ja ta o ränsa kattlåda o sen gå över till gubben som ja kallar honom för o så ska vi fixa lite mat o sen ska ja försöka att inte bränna fler proppar idag.


Ha de gött
På åter seende.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0