Valdemarsvik

Hellu igen!

Nu har vi äntligen landat i Viken igen, är och hälsar på mamma o C/O, ska stanna här en vecka.
Sen tar jag med mina 2 katter som har vare på semester hos mamma och åker hem.
TYcker att det ska bli skönt o få va hemma med mamma o C/O en vecka igen. Och nu har min syster fått sitt efterlängtade barn, jag har inte fått träffa bebisen än, för mamma, syrran o hennes kille o bebben så klart e inte hemma just nu.


Ne nu vet ja inte vad ja ska skriva, för jag är ganska tom i bollen eftersom att det blev sent inatt o så upp 05.30 o iväg med bussen till tågstationen 07.55.

Jo en sak ska jag skriva att jag längtar tills på Onsdag för då ska jag få träffa min gamla kontaktperson jag hade när ja bodde hemma, jag hade henne i 5år innan jag flyttade hemmifrån, nu har jag en ny kontaktperson sen ca 3,5år och henne trivs jag jätte bra med.


ha de gött alla läsare
På återseende =)


Kommentarer
Postat av: Martin

Fint kort :)

2011-08-25 @ 09:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0