Äntligen klar =)

Idag på jobbet har jag suttit och stickat på min halsduk hela förmiddagen.
På eftermidagen så hjälpte jag våran ena gruppledare att fixa till en almanacka som vi har gjort själva med hjälp av en ursprungs mall.

Så denna dag kan man lungt säja har gott fort.
De sa bara swich så va dagen slut o dags att gå hem.


När jag kom hem så har ja inte gjort så mycke.
HAr äte lite mat o sutte här vid datorn och häcka i vanlig årdning. =D


Jag fick en glad överaskning i brevlådan idag från min storebror och hans tjej.
Det var ett fint julkort på deras lilla flicka eller lilla o lilla hon e ju 8 månader nu, så hon e ju en stor tjej. Själv har ja inte komme så långt att jag fixat iordning mina julkort.
Har bara komme så långt att jag vet vilka jag ska skicka till, men jag nämner inga namn men de e ca 13st som jag ska skicka till, så de e några stycken. =D


Hmm nu vet ja inte riktigt vad jag ska skriva.
Jo kanske att min halsduk äntligen e klar nu, på 2 fikat idag så blev den klar och jag fick hjälp av våran andra gruppledare att fästa tråden för jag e inte bra på sånt men det är hon. =D


O nu e de bara 1 timme kvar tills de e dags o röra på döfläcket bort mot Böle skola och det sista passet med gympa för denna termin. O tyvärr ska man ju vänta så läääääääääääääääääääääääänge innan man får köra igång igen =P
Men iof ledarna behöver ju me lite ledigt kanske  =P =D
hehe Jo men de e ju klart dom har ju vare lika duktiga dom med på alla dessa pass. =D
Men de känns ju som en eeeeeeeevvvvvvvviiiiiiiiiiiigggggghhhhhhheeeeet
innan vi kör igång igen, fast 2 veckor går ju bort då när jag ska ner till mamma igen, o så klart mina älskade småsyskon och syskon barn. O så har ja lite besluts ånget hur jag ska göra denna vecka.
Eftersom dom va så snälla o byter plats på coreén och cirkelträningen, o jag vill ju inte missa sista passet med core men samtidigt kommer de ju o kännas konstigt att inte gå dubbel pass på tisdag.


O sen så har ja ju några ggr kvar på mitt klipp kort på simhallen.
eller kanske att man ska simma innan vattengympan på tisdag o så hoppa cirkelträningen.
Hmm en idé de me.. den karamellen ska jag suga noga på.
Gu till o med jag kan va smart ibaland. hehe. =D


Ibland e de kalas o skriva så här eller bara prata me någon för då kan man ju komma på en lösning alldeles själv. O så behöver jag ju inte köra 50 längder denna gång utan kanske bara 30 eller någe så man orkar med vattengympan.



Ne nu ska jag göra nån ting annat, kanske rota fram mina julkort som ligger NÅN stans =)

Ha de gött
På återseende.





Min halsduk blev som ett stopp ljus. =D
Men nu e den äntligen klar iaf och jag har gjort den alldeles själv.
Det tog mej ca 2 veckor att göra den, men då körde jag på hårt, o kunde sitta i timmar vissa ggr.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0