Dagen innan resa

Idag så e de sista dagen som jag e hemma för iår. =P
Har vare på Hunddagiset idag o jobbat som vanligt.
Men imorron så e jag ledig iom att jag far neröver.


Annars idag så har de vare lungt.
Har pulat på lite här hemma, och så har ja vare hos en kompis o hennes assistent o fikat o haft de allmänt trevligt och kul.
O så har ja hunne med o städat min lgh så nu e de rent o fint igen.

Gubben va här o hjälpte mej o packa ner lite klappar i min resväska.
Så jag skulle slippa ha dom i en kasse.

Men imorron bitti så blir de o packa ner de allra sista och så ska jag fixa fikat som jag ska ha med mej på tåget, o så måste jag slå in några klappar som ja inte har hunne med ännu, men de tar inte många min o skulle jag nu inte hinna så får jag tigga lite papper o tejp av mamma imorron kväll.


Aja nu har ja inte tid o sitta här.
Ha de gött
På återseende.

O skulle jag nu inte hinna att uppdatera bloggen innan jul så säjer jag det nu.


GOD JUL ALLA MINA KÄRA LÄSARE OCH VÄNNER. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0