Dagen =)

Idag har de vare en skön dag.
Jag vaknade vi 10 o strax efter att jag vaknade hörde jag mamma prata om att min morbror och moster skulle komma på besök för dom hade strömlöst pga stormen inatt.

När dom hade åkt så tog jag, Madde och lilla Jennifer en prmenad ner till Viken o hem igen.
Här nere e de rena sommarvädret snön har regnat bort för några dagar sen o så e gräset grönt o de blommar i rabbatterna eller snarare en o annan blomma blommar för att de e så varmt ute.

O så har vi vare o hälsat på min syster o hennes familj lite granna, o så var Flintas syster o dotter o deras mormor och lillebror där med o de va lika kul o träffa dom som min syster.

När vi var på väg hem så tog vi en sväng upp på Smedgatan o kolla lite granna (Smedgatan är där vi bodde förut) O polis tejpen är fortfarande kvar o huset är fortfarande möblerat där Catarina bodde som blev mördad. ;( *RIP Catarina* O hoppas att din mördare åker in och att dom kastar bort nyckeln o glömmer bort att han sitter där. =D


När vi kom hem så har jag inte gjort så mycke, e så less på att allt skiter sej.
De va ju meningen att vi skulle ha en tjej dag'/kväll, Mamma, syrran, Stephanie, Madde, Jennifer o jag men de e bara de att syrrans kille jobbar o pappa jobbar så vi har ingen bil men å andra sidan så skulle vi ju inte få plats i en vanlig bil o mammas mini buss e ju trasig med o behöver lagas.
Så jusst nu e jag skapligt less o irriterad.

Men men vi får väl hoppas att de årdnar sej på någe vis.


Ha de gött
På återseende.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0