Dan före dopparedan =)

Idag så e de dagen före julafton.
Och jag e nere i Viken nu, riktigt kul.
Men jag e trött som en jag vet inte vad för de bidde sent isäng igår för att min bror ville att jag skulle lyssna på ett skrik som kommer varje natt 01.55 och jag hörde de igår, jag tyckte att de lät som en sån där kanna som skriker fast de började högt o sen så avtar de. Ungefär som ett långt skrik som sen avtar och försvinner.


O sen så delar jag rum med min yngsta bror och han va lite pratsjuk innan vi skulle sova.
Så klockan hann säkert o bli runt 3 innan jag somnade.
Jag vaknade sen tidigt bara för att de va nån som bråkade me brorsans elementy o de lät inte som de va någe djur,  kanske spökare de här med. =)
Men de skulle ju inte förvåna mej för Vikens kyrkogård ligger ca 5 minuters gångväg från där mamma bor.


Annars idag så har de vare ganska lungt, storebrorsan, pappa och yngsta brorsan skulle in till Norrköping och hjälpa morfar lite granna med några saker.
Det som är planerat för mej, mamma o Madde (storebrorsans tjej) är att vi ska baka bullar idag, för i övermorron så kommer lillsyrran hem med familj och så kommer syrrans killes syster med familj med och så ska vi ha en lite "lill jul".




Ha de gött
På återseende.



                                                                                                                                   


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan vad är det för skrik som man hör varje natt? är det något på tv eller vad är det?



Skriv om 10 dagar i bloggen



Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.

Dag 2: 9 saker om dig själv.

Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.

Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.

Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.

Dag 6: 5 saker du gillar att göra.

Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.

Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.

Dag 9: 2 favoritlåtar.

Dag 10: 1 bekännelse.

2011-12-23 @ 12:21:01
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Vad är det för skrik som man hör varje natt?



Jag har aldrig hört det och vet inte om det är på ritkigt eller inte

2012-01-07 @ 15:39:50
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Cattis

Det skrik man hör e hemma hos mamma.

Vi tror det kommer från kyrkogården som ligger ca 5 min från där mamma bor.

2012-01-08 @ 11:17:26
URL: http://ninjafisken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0