=)

Idag så har de vare en ganska lugn dag.
Brorsan med familj åkte hem idag ;(

Men jag ska vara kvar hos mamma i lite mer en en vecka till, så nu får jag ha mamma för mej själv =D. Min yngsta lillebror har sutte o spelat GTA 4 hela dagen.
O min andra lillebror har jag knappt sätt röken av idag.
Själv har ja typ bara gossat lite med damvippan Jennifer brorsans flicka.


Igår så hade vi våran tjej dag på stan, Madde, mamma jag, syrran och lilla Stephanie.
Jag e så glad över att de löste sej tillslut så vi kunde ha våran tjej dag.
Jag tror nästan att de bara va jag som handlade på.

Jag hade en riktig bon tur när vi va på Ingelsta o handlade för först va de meningen att jag skulle köpa jacka på Rusta men de va bara de att den jackan som jag ville ha fanns inte o dom som fanns kvar va för trånga i ärmarna så då struntande jag i de hela o så gick vi in på Jula en andra gång för mamma kom på att dom hade ju jackor dom med o där fick jag tag i en jätte fin jacka visserligen en arbetsjacka då men den ser ut som vilken jacka som helst o så va den inte dyr heller utan bara 149kr så bara där sparade jag 151kr o sen så fick jag för mej att ja ville gå in på Stadium Outlet och där inne va den till min fördel en massa rea och iom att jag fick tag i en billigare jacka så kunde jag käpa mej ett par lite dyrarae skor


så jag gick där inne o kollade, o så föll jag för ett par kängor med lite högre skaft för 350kr o när jag kom fram till kassan så säjer hon det att de e ytterligare rea på jusst dom skorna så jag fick dom för 190kr så sammanlagt så sparade jag 261kr
Så jag va ju allt annat än ledsen när vi var klara. =)
Så ibalnd har jag turen på min sida.


Jag fick ju för mej att jag skulle andvända mina nya skor när ajg skulle gå ner på Ica Fyren men då upptäckte jag de att dom passar bättre när de e lite kallare ute.
Här nere e de snöfritt och +4 grader ute, så de e jätte tråkigt väder ute.


Längtar faktiskt lite efter snön. de enda som vi har här nere e grått på backen och att de blåser halv storm med jämna mellanrum. =S. Men men man ska ju inte klaga.

De som annars händer ikväll e att jag ska ta sista varvet med Bosse o sen glana lite granna på teven.



Ha de gött
På återseende.


Här kommer bilderna som jag lovade er mina älskade läsare. =)




Lilla Jennifer på Julafton                 Bosse med sin fina Julklapp han fick av mej.



                                                        Lillebrors julklapp från syrran och hennes kille.
                                                         O ja det är vad ni tror att det är. ETT PAR TUTTAR =D

Hmm jag tror inte jag behöver skriva så mycke om vad det är för något.




Nätet e så segt nu så jag får fylla på med bilder lite senare.



                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0