Fullt ös medvetslös

Riktigt så illa e de inte som rubriken kanske säjer.
Men de ha vare fullt ös nästan hela dagen iaf.
På morron så va de ganska lungt iaf, för vi började med lite fika som vanligt.
O så hade vi bara en gruppledare idag för den andra e hemma o e sjuk.

Jag satt vid min dator och skrev lite dagbok om dagen på hunddagiset igår.
O sen så va de dags för lite lunch o efter lunchen så skulle vi ner på IB (In Between) för de va ju Socialtjenstens år, alltså alla som hade fått bidrag skulle redovisa vad de hade gjort under årets lopp.
Och vi redovisade Holmgången. De va ganska intresant o se vad alla hade gjort med sina pengar dom fått. O de höll på hela eftermidagen och de va rätt mycke folk där.

O så pratade jag lite granna med Pernilla Eurenius som jobbar på IB och nån gång till våren så ska de bli Raggar åk igen och de ska bli skitkul rent ut sagt längtar redan.
För de va så kul förra gången. Då åkte vi raggarbil ut till Åstön och käkade räkmacka.
Fast ingen utav oss viste vart vi skulle utom  chuförerna så klart eller inte den som jag och 2 kompisar åkte med då för han fick hoppa in sådär lite akut för om ja inte minns helt fel så va dom en bil kort.


O strax e de dags att röra sej bort mot böle skola för ett sista pass med cirkelträning för detta år. ;(
Kommer ju bli tomt om dagarna nu innan man far iväg neröver.
O sen så tycker ja att de e så himmla kul o gå på dessa pass som jag gjort under årets lopp.

Längtar redan tills den 16e Januari så vi får köra igång igen. =D
Nu e de mycke som jag längtar till och vill göra. =)



Ne nu ska jag ta o börja runda av här så man får lite saker gjort innan jag drar iväg.
Hoppas att Pia kommer idag så man får en rejäl omgång idag nu när de e sista gången. =D
Så jag kan känna mej riktigt nöjd inför julen.
Den andra tjejen som jag brukar va me hon e nästan lite väl snäll med mej och ja, jag gör väl mitt bästa iaf men de e ju roligare när ja får va me Pia för hon kan då konsten att få en att orka lite extra utan att ientligen behöva säja någe utan de räcker med att hon e vid ens sida, kanske e för att hon e mer vältränad än mej och jag vill orka lika mycke som hon, fast jag vet att jag inte gör de o får alltid träningsvärk efter att ha vare med henne. =D


Ne nu e de dags o hoppa i kläderna o röra på sej.
Har ju tyvärr lite för lätt o fastna här.


Ha de gött
På återseende.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0