Go morron!

Denna morron fick jag en riktigt skön sov morron.
Jag vaknade vi 10.30, o de va länge sen jag sov så länge....
För annars brukar jag typ alltid vakna vi 8-9 tiden nån gång.



O så tycker ja att denna dag e en skön dag för jag har inget palanerat så jag tar dagen som den kommer. Kanske ska man boka tvättstugan om ja orkar. =D
Imorron måste jag iaf tvätta så man ha lite rena kläder o sätta på sej på måndag när man ska till jobbet. Hmm har inte så mycke o skriva om just nu iaf.

Trött e jag fast jag sov så länge, men de kan ju va kanske för att jag inte ha äte nån frukost än.
Men ska strax ta o göra de o så kanske slänga sej på soffa en stund efter de. =)


Tycker att de e skönt att de bara e 12 dagar kvar innan ja åker ner till Mamma igen.
O så ska ju få snusa på lilla Jennifer. O så hoppas ja ju oxå att ja ska hinna o terra syrran så mycke som möjligt nu när ja kommer ner, så ja även få snusa lite på hennes lilla bebbe.



Ne nu ska jag äta lite frukost så jag får de gjort.


Ha de gött
På återseende.





Jag tror inte nattmössan har ramlat av riktigt. =)



Kommentarer
Postat av: Jossan

Fasen vad annorlunda du ser ut på den där bilden. Jag ser ju att det är du, men ändå.

2011-12-10 @ 20:24:17
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0