GOTT NYTT ÅR!

Hellu alla kära läsare!

Idag e de nyår eller snarare inatt då men de e bättre o säja det nu medans jag kommer ihåg. =D
Ikväll så ska vi fira hemma hos min syster o hennes familj.

Men jag lovar er det blir en nykter nyår för min del.
Tycker inte om o dricka när jag e hemma hos mamma även om jag får de.

Vi har istället köpt en flaska alkohålfri Cider en Herrljunga Magnum iår.
Annars så har vi alltid köpt en flaska med Champis.


Hmm kommer inte på så mycke o skriva just nu.

Ha de gött
På återseende

OCH ETT GOTT SLUT OCH ETT GOTT NYTT ÅR <3

O jag har inget nyårslöfte iår för jag har ändå svårt o hålla dom =P




Sigge tror att bilbarnstolen är till för katter att sova i. =D




                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Jossan

Han är väldigt gullig Sigge

2012-01-02 @ 12:23:50
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0