Ha ha ha

Ohh vad jag älskar min storebror ibland. =)
Han o ja kan inte komma överens om de e 2 eller 3 veckor kvar tills den 22:a dec.
Jag säjer att de e 3 o han 2 vem har rätt?

Annars idag på jobbet har de vare lungt.
Tycker väl inte att jag gjort nån större nytta, har mest sutte o sticka på min halsduk så snart e den klar.
Men nu ska jag byta färg för att min gula färg tog slut.

Nu när jag kom hem har ja inte heller gjort så mycke...jag har käkat lite midda o kollat på uppdrag granskning som jag spelade in igår.

O så har ja ju så klart surrat med min älskade storebror. =D
De ska bli kul o få retas med honom sen i jul för han o hans familj kommer till Norrköping samma dag som jag fast dom kommer 3 timmar före mej.
O så ska mamma hämta oss där o så bär av ner till VIKA =D


Ne nu har ja inte tid o sitta här längre för nu ska jag iväg på veckans sista pass med gympa.
O de ska bli gött de...Bara o hoppas på att nån av mina 2 brudar e där som ja brukar få träna me.
Den ena e snäll o den andra lite mer hmm vad säjer man inte elak men hon puchar på en mer så man verkligen kör slut på sej.
Så man e så gott som dö när man kommer hem för man orkar ingenting efteråt.
De e livet de.


Ha de gött mina vänner
På återseende.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0