Hej hopp!

Idag har de vare en bra dag tycker ja.
På jobbet har de rullat på i sin takt med saker o ting.
Har sutte mycke vid datorn o jobbat.
Jag har försökt o fixa till listan med alla vänner som ska ha fritidsbladet för det gamla vi har e sletet och mycke gamla bilder, o så e de folk som tidigare fått fritidsbladet men inte ska ha de längre så de e även mycke sånt jag har fixat med.


O så skulle jag skicka ut kalelse till DC styrlesemöte inför januari men de gick me som de gick, jag använde en gammal mall och fixade till allt trodde jag.
Men efter ett tag så kom ena våran gruppledare o sa till mej om att jag hade skrivigt måndagen torsdagen den 19 januari 2012, så då va de bara o göra om o skicka ut på nytt o sagt o gjort MEN när jag satte mej vid min dator igen o skulle fortsätta arbetet så ser ajg att de står stormöte istället för styrelsemöte så då ide´s jag inte o skriva ut på nytt så då sa jag bara till att dom fick ändra själva så de blev rätt. Då kände jag de att jag behöver HELG.


O så har jag haft en krypande känsla i kroppen idag, vet inte om det är för att de börjar o närma sej resa eller om det är för att jag har så mycke o fixa nu innan jag far neröver.
Men iaf så kom jag iväg på simhallen idag, o de tyckte jag va riktigt skönt.
O pigg va jag me så jag tog mej 41 längder idag, o som belöning satt jag i bubbelpolen säkert en 30 min, o så lyssna o snacka med "gubbarna" som med satt där i, var av en känner jag då sen tidigare.
De va ganska kul o sitta där o snacka lite med dom o även lyssna på vad dom surrade om. =)


Efter att jag bubblat färdigt så va de ju dags för bastun de nästan bästa på hela tiden jag va i simhallen. Älskar att basta, men iof de e ju inte så konstogt me tanke på att jag e en frusen tjej som älskar värme. =), o när jag va klar med allt så kunde jag ju inte låta bli o ställa mej på vågen o den va faktiskt snäll med mej idag, den visade att jag hade gott ner 1kg fast jag har fuskat som en jag vet inte vad nu dom iaf 2 sista veckorna. =)
de ha vare mycke pepparkakor och glögg, men tydligen så rör ja ju på mej ordenkligt iaf.


Jag har ju inte legat på latsidan iaf, eller inte enligt mej själv iaf.
Jag va o simma i Tisdags och idag fredag o i Onsdags så va de ganska mycke promenader med hundarna. =).
O snart så får jag träffa världens bästa vovve, BOSSE <3.
Jag får ju inte glömma hans bror Bischop <3.


Nu e de bara 6 dagar kvar så sticker jag från Norrland i 2 veckor.
Kommer hem nästa år igen haha.
Känns som om jag skulle vara borta hur länge som helst när man säjer så, fast det bara e över jul o nyår. Lovar att jag ska förska att hålla bloggen uppdaterad så mycke jag bara kan.


O idag så fick jag även plocka ur min piercing jag hade i läppen, för den har börjat o skava på insidan lite granna, så jag måste få tummen ur röven och fixa en ny.

Men de e ju så mycke som jag ska fixa nu vart efter så jag får nog skriva en liten check lista på vad de e jag måste göra o så pricka av vartefter jag blir klar.
Men de första jag ska göra nu iaf e o färga om håret igen, o då blir de blont med svart underhår igen....Tyckte att min bror va så duktig när han färgade underhåret på mej i sommras när han va hos mej så jag ska låta honom få göra de igen OM han har tid o lust. Annars så får jag be nån annan o hjälpa mej.



Ne nu ska jag inte skriva mer för de orkar ja inte.
Ska göra nå annat nu innan jag ska Zzzz.
Hoppas att jag somnar fort inatt, så de inte blir som dom 2 senaste nätterna när jag haft svårt o somna. =/



Ha de gött
På återseende.




Lite mysigt på morronen med tända värmeljus när man e trötter.



Vi tände det 4e ljuset idag på morronfikat på jobbet.



Nu har blomman slagigt ut ordenkligt, men tyvärr så blev min arbetskamrat alergsisk emot den idag så ena våran gruppledare fick knippsa av den och sätta den i vatten inne på personalrummet.



Bischop Bosses bror. <3



Bosse <3, bilden är ca 4-5år gammal.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0