Helg igen =)

Idag har jag haft en toppen dag, kunde verkligen inte haft en bättre dag idag.

På jobbet kan ja nästan säja att jag har inte gjort mycke vettigt.
Hmm vad har jag gjort jo jag har fixat nya kuvär till ett par julkort som ja skulle skicka iväg idag pga att min förbaskade matlåda hade läckt men som tur va så hade julkorten klarat sej, så de va ju bara o fixa nya kuvär. Så idag har jag förgyllt dagen för 2 personer iaf för jag kunde lämna dom direkt.
Eller snarare lämna ja i en brevlåda o den andra kunde jag ge dirket i handen.
O så har jag postat 3st så på måndag kommer 3st att bli förvånade och glada.


Jo just de jag stoppade i mer ludd o en tomte kropp med o sydde ihop den.
Sen har jag tage bort en massa tråd från näsorna som våran gruppledare skulle sy fast på tomtarna sen. Hmm undra om jag gjort så mycke mer nytta? Jag tror inte de.
Men vi har haft en riktig mysdag på jobbet i detta regn o rusk väder.
SKIT VÄDER rent ut sagt.


Efter jobbet så följde jag med min arbetskompis/kompis och hennes assistent hem o där så hade vi as kul rent ut sagt jag har nog inte skrattat så mycke på länge.
Jag skaratta så mycke att jag fick ont i magen. =D
Så idag kan jag lungt säja att jag har förlängt mitt liv med ytterligare några år. =D
Detta är en oförglömlig kväll!

Så lite ljus i detta gråa o trista väder har vi skänkt varandra idag. =)


Nu så e man hemma o tar de lilla lugna, och ska väl även försöka bestämma mej vad jag ska stoppa i kistan idag då, funderar på om jag ska värma på lite ärtsoppa.
För de va rätt länge sen som jag käkade.


Hmm nu kommer jag inte ihåg vad jag ska skriva.


Ha de gött
På återseende.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0