Julafton =)

Idag e de julafton, o jag tänkte skriva ett litet inlägg.

Det har vare en ganska lugn dag idag trotts att de e julafton.
Vi har påbörjat maten, Madde brorsans tjej gör en jansson utan anjovis så de e en jansson utan frästelse haha.

För de e ingen som tycker om anjovis.

Klapparna har vi inte öppnat ännu, de gör vi efter Kalle.
Så har det varigt ända sen mamma va liten.


Mamma o Madde ska strax ta och baka ut första degen med saffrans bullar.
O jag sitter här o gör typ ingenting.


Ne nu vet ja inte vad jag ska skriva så jag återkommer ikväll eller imorron.


Ha de gött
På återseende.

 

                                                                                                                                   


                                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0