Skön dag

Idag s var jag på hunddagiset, som vanligt på onsdagarna.
Det var lika kul som vanligt, men ack så trött jag var när klockan ringde imorse.
De va så att ögona gick i kors på en..så jag tror att de blev alldeles för sent att gå lägga sej vid 00.30. =D, ibland e man en riktig nattuggla o ibland så slocknar jag redan framför teven på eftermiddagen när man komme hem från jobbe.


Men de va ju de att jag fastna i en dokumentär serie som heter Svenskarnas hemliga liv.
Och de va ju inte meningen att jag skulle se de från början men de va de att i ögonvrån så såg jag att de va en kille med där som jag kände igen, en kille som jag e vän med på fejjan sen några år tbx.
Han och jag blev vänner genom ett spel som heter Tribial wars som vi spelade, och så va de de att hans tjej skulle hjälpa honom o skicka iväg hans trupper på plundring hos en men hon råka skicka dom fel så dom landa hos mej istället. Så så kan man med skaffa sej vänner.


Igår så var jag iväg på Cirkelträningen iaf o struntade i simningen och idag kan jag känna att jag gjorde rätt val o de va mycke roligare än vad jag trodde från början.
O idag så tänker jag dra iväg på sista Core passet.
Så denna vecka blir de typ träning alla dagar, utom fredag-söndag.
O nästa vecka blir de nog simmning istället, om jag orkar.


Annars idag så har de vare en skön dag.
slappade på morron när jag kom till hunddagiset o så blev de lite fika när Therese kom.
O så blev de 2 promenader med hund idag och så tog jag en lång promenad hem för jag gillar o gå hem men inte dit för då känns de för långt o så e de ju så tidigt på morron dessutom.



Ne nu har ja inte tid o sitta här o häcka.
Ska ta o klä på mej ytterkläderna strax o bege mej bort till busshållplatsen för o vänta på bussen som går 16.50 ca. O de e lite jobbigt att jag måste ta den bussen, men jag har ju inte så mycke val för nästa buss går så sent o då blir jag bara stressad av allt.



Ha de gött
På återseende.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0