Skön dag

Idag på jobbet har de vare en lugn dag.
Jag har pulat på med fritidslistan och fått iordning på den.
Och så har vi planerat lite granna inför att starta upp våran hemsida igen gamla Tallbladet. =)


Efter jobbet så följde jag med en kompis o hennes assistent hem.
O där hade vi mycket roligt.

Efter de så for jag in på Birsta o handlade lite mat, och lite "onödigt" och lite nyttigt till mej själv.

O nu så har jag precis kollat klart på det sista avsnittet av CSI för detta år =(
Men iof jag kommer ju inte att ha så mycke tid o se på teven fom torsdag för då åker ja ju ner till mina päron och älskade syskon.

Och idag så har ja äntligen köpt sista julklappen och den e till min näst yngsta broder. =D.
Så nu måste jag bara slå in några klappar som ja inte har hunne med.
Funderar även på om jag ska köpa en påse morötter till min yngsta bror, för då lär han bli överlycklig me tanke på att han har älskat morötter ända sen han va liten. =)


Imorron så ska jag ta o färga om mitt hår med, hade ientligen tänkt o göra de idag men så bidde de inte me tanke på att jag dels glömde o köpa hårfärg och så kom ja hem så sent så jag har ändå inte haft ork o göra de idag.


Ne nu ska jag ta o fixa de sista innan sängdags.
Ha de gött
På återseende.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0