Skön dag

Jag tror jag har blivigt ett tränings freak för bara denna vecka så har ja vare på gympa, core, vattengympa, cirkelträning och simning.

Denna dag tog jag personligt rekort i simning för jag simmade 50 längder på exakt en timme. =)
O de känns kalas. Så inatt lär jag nog somna som en klubbad säl haha.
Hade först tänkt mej att ja skulle simma 30 längder för jag va inte så pigg i kroppen, men efter att ha simmat en stund så släppte jag stenen från axlarna o simmade på tänkte de när jag hade simmat 30 att jag orkar nog me 5 till o så vidare.
O till sist 50 längder, fan va bra jag är alltså!
Kan inte säja annat.


Idag fick jag även för mej att jag skulle mezza min förra kontakperson som jag hade när jag bodde nere i Viken. Jag frågade henne om hon spelade Wordfeud och då fick jag till svar att de gjorde hon och så fick jag hennes användarnamn och då visade de sej att jag har spelat mot henne förut UTAN att veta att de va hon, så snacka om att världen e liten ibland.
Så idag har ja gott med ett fånigt leende på läpparna över att de va så kul att jag spelat mot henne utan att veta att de va just hon. =)
Men denna gång ska jag spöa henne ärligt UTAN en massa fusk. O:-) (gubbe med gloria ring) =)

Annars idag blir de lungt, ska nog ta o fixa iorning min blodpudding som ligger i kylen o väntar på att bli stekt o sen få landa i min mage.  =D
Men imorron så blir det Birsta en sväng med gubben och hans kompis från lumpen.
då ska jag smita in på Intersport och köpa en julklapp till min lilla systerdotter.

Men tänk va tiden bara springer iväg snart e de jul och då ska jag terra min storebror så mycke att han kommer att få spader på mej. =) för de kommer att dröja ett tag tills nästa gång jag träffar honom o hans familj. =(
O så tänket ja de att jag ska terra min lillasyster me så mycke som jag bara hinner innan jag åker hem igen. Längtar som en ja vet inte vad tills den 22a kl. 18.15 ca för då bör jag ha landat inne i Norrköping med tåget OM de inte e en massa banarbete igen som en annan gång då jag blev 3 timmar sen in till Norrköping o så e de ju de att jag har ju mina 2 4benta vänner me mej.
Så kan Lucaz reta gallfebern på mamma igen genom att riva halva lägenheten för henne som han gjorde i sommras..när mamma drog en suck av lättnad när han åkte hem igen . =D


Ne nu ska jag ta o fixa middan här så jag slipper o äta miss i nassen. =D

Ha de gött
På återseende.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0