Slappar dag

Idag så har ja bare tage de lilla lugna.

Har sutte o sorterat all musik jag har på datorn o de e inte lite.
Men nu ligger de i mappar så nu ska jag inte ha dubletter av musiken.
Nu e de bara bilder som ska sorteras o tas bort sånt som ja inte behöver ha kvar.

Skulle ju även ha städat i lägenheten idag men så långt har ja inte komme än så jag tror jag tar de imorron istället.
Jag har ju iaf rena kläder nu för jag tog itu med tvättstugan förut.
Så man ska väl ta o packa ner lite granna som e kvar i resväskan så den e klar o bara att ta med sej på Torsdag, för jag brukar ju alltid stressa upp mej så dant fast jag ientligen inte behöver.
O så brukar alltid någonting bli kvar hemma som jag borde ha packat ner. =)

Jag kanske e knäpp men ja vill att de ska bli måndag snart, just bara för att då ska jag till Birsta en sväng. eller typ de blir en sväng på Birsta hela nästa vecka, för att på tisdag så ska jag med en kompis på bowlingen för hennes dotter ska spela då och jag har lovar att kolla då när hon spelar.
o så ska vi käka jul macka där. =)


Ne nu orkar ja inte skriva mer.
Ha de gött
På återseende =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0