Slappar dag

Idag gör jag inte många knop.
Känner mej rätt slö i kroppen o känner inte för o göra ett skit rent ut sagt.

Just nu så funderar ja smått på vad man ska stoppa i kistan idag.
Har säkert rotat i frysen 2-3 ggr men inte hittat någe intresant.
Men nått måste ja ju hitta, kanske ska be gubben o rota där lite o se om han kanske hittar någe intresant. =)

Annars idag så e de bara tvättstuga inbokat 16-19.
kanske e de någe vättigt o se på teven ikväll?.


Idag har ja inte mycke o skriva som vanligt så detta får bli ett kort inlägg. =P

O nästa helg så e de packning som gäller för hela slanten eftersom att veckan där så kommer jag ha fullt upp med andra saker.
Som ja ska på dollars o se om ja kan hitta nån bra julklapp till min kontaktperson.


O så tänkte ja kanske dra på Birsta nån dag. (om ja kommer ihåg va de va ja skulle ha därifrån) hehe.



Ne nu ska jag göra annat.

Ha de gött
På återseende.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0