Sötast i världen <3

Sötast i hela världen är mina syskon barn.
Min syster dotter ligger nerbäddad i sängen o snusar.
O hon e ju bara för söt när hon sover, eller hon e ju söt även när hon är vaken. ;)

Sen ska jag iväg och träffa min kompis igen som jag va hos igår, vi ska ner till Viken och ta en fika på Lilla Blå, har aldrig vare inne där nån gång, så de ska bli spännande.
Har bara gått förbi där några ggr.


Min syster tjatar på mej om att jag ska sluta och färga håret och låta min orginal färg komma fram.
Och nu har hon fått mej och lova henne att jag inte ska färga om håret.


MIN SYSTER ÄR JÄTTE SNÄLL!! <3
Eller inte. ;)






Mamma och min syster dotter Stephanie <3





Min syster <3




Mor o dotter <3



Jag o Jennifer <3 =)



Jennifer med sin första julklapp. =)



Undra om jag eller Jennifer ska äta det här? =)




Ha de gött
På återseende




                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Madde

Hehe, vilka fina bilder du har lagt upp!



Du är världens bästa faster och moster =)

2011-12-30 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0