Stress

Idag har jag haft så mycke stress i kroppen att ja knappt haft någon ro att sitta still idag.
Men efter fikat idag så fick jag hjälp av ena våran gruppledare att planera dagarna nu innan jag sticker ner över, och det funkade kalas.
För nu känner jag mej inte lika stressad med saker o ting.
Jag har bara 4 paket att slå in nu, sen e de bara att packa ner dom i väskan min.


Imorron så blir de o diska upp de sista och även ta en svängom med snabeldraken så att kag får de rent o snyggt tills ja åker iväg.
O så känns de så skönt att nästan allt e ner packat o håret e färgat o klart, ja eller nästan iaf men de sista får min lillebror hjälpa mej med för de e undergåret som ska färgas svart igen. =)

Så nu e man mer blond en innan. =P
så nu kan jag kalla mej för en halv dum blondin. =P.

Detta inlägg blir inte så långt eftersom att klockan nu e 3 över 12 på natta o jag skulle ha legat i säng för typ 2 timmar sen.
Kommer ju o va halv dö imorron/idag.


Aja ha de gött
På återseende.





E inte helt nöjd med bilden dock men de får duga. =P






Kommentarer
Postat av: Madde

Fin bild! Du vart jätte snygg i håret.



ses imorrn..kram kram

2011-12-21 @ 14:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0