Timmarna innan resa

Idag så far jag neröver och de känns toppen att få komma hem till pappa, mamma o mina älskade småsyskon o djuren.

O idag 3 timmar före mej så kommer min storebror med familg ner till Norrköping där mamma hämtar oss.
Nu på morron så har jag packat det sista och diskat, fixat fikat jag ska ha med mej på tåget, duschat har ja me gjort.
Ja man kan säja att jag har hunne med en hel del.
Klockan väckte mej 07.38 bara för att jag skulle få gott om tid o fixa o dona innan jag sticker iväg på 2 veckor. Tänkte jag skulle försöka hålla bloggen uppdaterad så gott jag kan unduer dessa 2 veckor.

O även försöka lägga upp lite bilder. =)

Nu e de bara 1 timme kvar innan min Taxi kommer och hämtar mej o mina 2 katter.
Tåger går inte förrens 12.30 men jag vill vara tidig på tåg stationen bara för att jag alltid blir så stressad och orolig att jag inte ska hinna med om jag kommer senare än minst 30 min innan tåget går. O så ska jag hömta ut mina tågbiljetter med, för det gör jag alltid samma dag som jag åker bara för att jag inte ska lyckas lägga dom på någe bra ställe. =D

Snart så ska jag ta o hoppa i mina byxor med för jag har sprunge omkring i långkalsångerna hela morronen nu, bara för att de e ju 10 minus ute.
O jag har ingen lusst att frysa häcken av mej sen när jag ska stå o vänta på tåget.
Byet sen tåg i gävle o de tycker jag e skönt för jag rent ut sagt hatar stockholm även kallat fjollträsk. =D, bara för att enligt min åsikt e så dåligt skyltat o så e de så himmla stressigt där.



Ne nu får de räcka för denna gång.
Ha de gött
På återseende.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0