Trött =)

Go morron!

Idag e jag lite trötter för Bosse mammas hund kom o väckte mej för ca 1 timme sen o ville att jag skulle gå en promenad med honom. O jag som sov så gott.

Igår Julafton så höll vi inga runtiner som vi brukar på julafton. =)
Men vi hade iaf kul o de e ju huvudsaken.
Vi bakade bullar så gott som hela dagen.
Men vi missade iaf INTE Kalle, men iår så tyckte jag att de va kortare än vad de brukar vara.
O paketen öppnade vi inte förrens vi 6-7 tiden på kvällen o vi som brukar öppna dom direkt efter kalle. =)



Vad jag fick i mina paket:

En chokladask från morfar.
Ugnsplåtar från mamma o pappa
Underkläder.
En almanacka med lilla Jennifer från brorsan o hans tjej.
Badskum och salt från mina småbröder.


Från syrran har jag inte fått någe än, för vi ska ha en liten lilljul med dom nån dag här.

Bilder kommer sen.


Ha de gött
På återseende



                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0