Trötter =)

Denna dag ha vare en riktigt skön dag.
Vaknade av väckarklockan vid 10.30...käkade frukost framför teven idag så jag kunde kolla på alla dessa program som jag spelat in men inte göanat på.

O så e jag nästan färdig nu med min halsduk, o jag e riktigt nöjd med den.
Jag bestämde mej i fredags att senast 15.30 på måndag ska den vara färdig och jag lyckas med det, för ovanlighetens skull. =)
Den kommer att se ut som ett stopp ljus sen för den e ju röd ner till gul i mitten o grön upptill. haha
De va min bror som upplyste mej om att de e ju precis som ett stopp ljus, de hade inte jag tänkt på ifrån början utan min tanke va ju att julen e röd solen e gul och gräsmattan e grön. =)

Annars idag har jag väl inte gjort så mycke mer än att jag har sutte o stickat, tvättat, och kollat på teven. O så klart har ja nu vare på Happiness jul show i Tonhallen.
Och det va riktigt underbart tycker ja.
Men lite besviken är jag att de inte var Happiness rakt igenom.

Men jag ska ju inte klaga ändå för de va ju bra musik och mycke roliga rim som vi fick höra.
Jag blev riktigt impad av Annelie Nordins dans där på scen med nån snubbe med 25 SM guld i dans.
De e nästan så att en annan med vill kunna sånt.
Men de e mycke träning i de hela, o frågan e om man skulle våga göra sånna hopp som hon gjorde, de e nästan som dom i Let´s dance.

O så blev jag lite tårögd när en liten flicka på 5år sjöng Blinka lilla stjärna.
För hon sjöng så vackert.


Men i de stola hela så e jag hel nöjd med kvällen, mycke sång dans och glädje.
Nu har ja en ny vecka med KORPEN att se fram emot.
Men de tråkiga i de hela e att de e ju sista veckan nu ;(
Jag får hoppas att tiden går fort tills vi börjar igen.
Tycker att de e så himmla kul på alla dessa pass.
O så TOPPEN ledare, o go musik på de förståss =D


Ne nu måste jag göra mej iordning för natta så jag orkar upp imorron.
Jag som INTE är en morron människa.



Ha de gött alla
På återseende.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0