Underbar dag =)

Denna dag kan inte bli bättre än så här.

Jag började dagen som vanligt 07.50 på tisdagarna när jag ska på skolan.
Trodde först att de va nån som ringde när mobil alamrmet ringde för jag glömde bort först att jag bytte signal, men kom snabt på att de va alarmet som jag satte igår innan jag gick o la mej.
Hade valt "Om du bara visste" med Titanix eftersom jag e väldigt morron trött ibland eller väldigt ofta snarare. hehe...


O sen efter att ja käkat frukost o allt så gick ja upp till tvättstugan för o se om mina 2 badlakarn va kvar för eftersom jag va så duktig o glömma dom i söndags efter att jag va o tvätta.
Men som tur va så va de nån snäll prick som lagt dom på tork på bänken i tvättstuga så de va bara o boka en "onödig" tvätt tid för o komma in i tvättstuga så jag kunde hämta badlakarna. =)
så dom fick följa med mej på skolan o sen på jobbet...så nu ligger dom i mitt skåp på jobbet, ska ta hem dom på fredag, för imorron e jag på hunddagiset för nest sista gången o på torsdag tänkte jag ev gå o simma igen.


Men iaf på skolan idag så pysslade vi lite granna.
Jag gjorde en tomte gubbe av pipränsare och lite tyg. =D
O så gjorde jag 3st olika julkort som jag sen gav bort.
Efter allt pyssel så va de dags o käka jullunch som vi hade beställt.
O de va jätte mysigt. Får inte glömma i berätta att vi fick ett jätte fint Lucia tåg som kom på skolan och lussade för oss. Tåget bestog av barn ifrån dagis, så de va många fina tärnor och en stjärngosse en pepparkaksgubbe och några tomtar. Dom va så gulliga o så duktiga.
Det var en av deras ledare som teknade till texten när dom sjöng och barna teckande dom med så gott dom kunde. De va så himmla mysigt. O skolan bjöd på pepparkaka och glögg. =)


O dagen va inte slut efter de utan efter maten o allt så drog jag iväg på jobbet där vi hade SPA eftermiddag på DC och Tallkotten. O jag lovar er att de va hur underbart som hälst.


Vi hade lite yoga och en massage dyna och 2st spikmattor inne i gympa salen på DC.
O så hade dom gjort iordning inne i Snosen så där va de relaxe (vet inte riktigt om de e rätt stavat men skit samma) =D
O inne på Kotten (Tallkotten) så hade vi Zonterapi och Kinekt.


A just de får ju inte glömma att vi hade riktig massage med.
O de va ja ju bara tvungen att pröva och det var helt UNDERBART, de va så avslappanande och mysigt. Ja de kunde helt enekelt inte bli bättre.


Innan jobbet var slut så hade ena våran gruppledare bytt spel så hon hade startat ett spel där man var målvakt och skulle skydda målet från alla bollar och fört så klarade jag inte mer än typ 28st men tävlingsmänniska som jag är så va jag ju bara tvungen att försöka igen o slå mitt eget rekord.
O det lyckadess jag med så nästa gång va ja uppe på 37 men de sluta inte där så jag klarde över 40 så jag tog över rekordet, men de varade inte länge för så kunde de ju inte va tyckte våran gruppledare med ett smile, så hon tog över och slog ju så klart mitt rekord men ack den som ger sej, jag skog hennes rekord med storm så jag klarade 99st. =D


O hon med ett smile sa ju att nästa gång vi startar spelet så ska hon slå mitt rekord.
Så undra vart de kommer o sluta nån stans =D.


Efter jobbet så knallade jag iväg på simhallen, för jag måste ju hålla igång lite granna iaf nu när korpen, som jag sa idag på 2 fika till en kamrat att dom har tage SOMMARLOV o inte jullov. O hon bara skratta åt mej. haha.
Men jag kände mej lite lat idag så jag simmade bara 35 längder.
O så bubblande jag lite efter simmningen o basta efter duschen.
Måste ju hålla lite på rutinerna. =D



Fina servetter som min kompis hade köpt..                O jätte god julmust. =)

Lite av allt pyssel vi gjort.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0