Velpelle

Velpelle de e jag de för nu har jag velat fram o tillbax hela kvällen och även hela kvällen igår, om hur jag ska göra idag eller inte göra idag. =D
De e så att jag blir trött på mej själv.
Jag e ju en vanemänniska och gillar inte när de blir ändrar i schemat. Utan e de bestämt en sak så vill jag att de ska va så för att annars blir de kaos i mitt lilla huvud.


Men jag tror ändå att jag kunnat reda ut de hela i mitt lilla huvud.
De e ju så att dom va ju så snälla o bytte plats på Core'en och Cirkelträningen som ientligen ska vara imorron. O de har strulat till de massor för mej för jag har inte vetat hur jag ska göra.
För jag vill ju göra som vanligt o gå dubbelpass idag men samtidigt så e ja osäker på om ja vill gå på Cirkelträningen.....Jag hade nästan bestämt mej för o gå o simma idag istället innan vattengympan men så kom ja ju på de att de tar sån tid o gå bort o bussarna går ju inte som önskar.


Men eftersom att ja nu vill gå dubbelpass idag så får ja väl ta tjuren i hornen och göra som jag brukar på tisdagarna o så ta de lilla lugna så man inte blir helt slut innan Vattengympan.


Jag hatar verkligen när de blir kaos i huvudet på mej....Ibland önskar ja att nån bara kunde bestämma saker åt mej i sånna här lägen när jag inte klarar det själv.
Fast ibland när jag ber nån om hjälp att bestämma saker åt mej så brukar jag till 8 ggr av 10 göra tvärsemot va den andra säjer iaf för då har ja komme underfund med att de va ju de andra jag ville göra. Jag e riktigt jobbig sådär ibland men men sån e lilla jag. =D



Hmm, annars idag så fick jag o min kompis som oxå läser barn och ungdom sovmorron idag för att våran lärare hade andra saker att göra idag. Så jag bestämde mej igår att jag skulle sova till 09.30 men de tyckte inte min kropp att jag skulle göra för jag vaknade vid 08.30 och kunde inte somna om efter de, så jag låg o spelade Wordfeud och lyssnade på musim istället för o kliva upp....men när klockan hade blive 09.30 ca så klev jag upp och gjorde mej iordning, o så tog jag tag i disken som ja hade...sen satte jag mej vid datorn och spelade Farmville en stund innan jag tog min lunch låda och alla dessa pepparkakor som blev över från gympan igår som Pia & Camilla tyckte att jag skulle ta med mej på skolan idag. Så jag mötte upp mina 2 kamrater på skolan och så käkade vi lunch tillsammans och en massa pepparkakor.


Men jag såg till att några fler fick äta av pepparkakorna, för de e ju så himmla svårt o låta bli när de ligger framför näsan på en. Efter att vi hade käkat lunch så gick  vi upp till våran myshörna på övervåningen och så satt vi där o surrade som vanligt.
Lika trevligt som alltid.
Jag kommer att sakna myshörnan på tisdagarna för de e så lungt där eller kanske inte me tanke på att vi e 3 st tjejer som sitter o surrar och oftast lyssnar på musik när vi sitter där. =)


Jag längtar en tok tills den 22:a ca 18.30 för då bör jag ha landat i Norrköping med tåget. =)
O då får jag träffa min älskade mamma och min storebror o hans tjej o jänta.
Jag har inte träffat dom sen i sommras o de e ju några månader sen sist.



Ne nu ska jag ta o foxa något att äta så jag får de gjort innan de e dags o dra iväg igen.
O jag tar tjuren i horna idag och prövar Linda´s cirkelträning.
Så tar jag simmning nån gång nästa vecka istället. =)
För jag tänker ju inte låta mina sista ggr brinna inne. =)



Ha de gött
På återseende.




Mina englaska böcker som jag jobbar i på skolan på tisdag eftermiddagarna.




Jag o mina syskon. Det är Madde storebrorsans tjej som tog bilden innan dom skulle åka hem i sommras. Vi står i åldersårdning på kortet.

Micke först
Cattis (jag alltså)
Caritha (och syrrans bebis i magen)
Marcus
Magnus






Kommentarer
Postat av: Jossan

Wow, syrran din såg inte alls så gravid ut på den bilden

2011-12-06 @ 20:34:38
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0