Vilken dag

Denna dag började typ som alla andra.

De började med att jag stog o väntade på bussen som först var 10 min sen trodde jag o 2 till som stog o vänta på den. Men så killen som oxå väntade på bussen in på din tur´s hemsida o kollade och då visade de sej att buss j****n var inställd så då va de bara o kuta bort till Eon Arena o ta 611:an, för de skulle ju inte gå nån 609 förrens typ en timme senare.

Men sagt o gjort o så fick jag ringa till Ingela på hunddagiset o tala om att jag skulle bli sen så hon inte skulle tro att jag låg i nå dike o sprattla.
Så jag kom ca 40min sent idag, men ja ska väl ändå va glad för jag har ju fått mycke motion idag.
Eftersom jag gick och sprang om vart annat bort till bussen o så en massa promenader med hundarna idag. Fast idag har hundarna skällt ganska mycke idag.
Men trotts det så har ja haft en bra dag.


Tycker de e så kul o va på hunddagiset, o tycker att de e så synd att hon måste stänga ner.
Men vem vet kanske kommer hon o öppna igen fast nån annan stans i en annan tid. hehe.


hmm har inte så mycke o skriva idag för jag e så himla trött i huvudet.
Har även sovigt en stund för jag blev så himla trött.


Ne jag tror jag struntar i o skriva mer denna gång för jag kommer inte på någe.



Ha de gött
På återseende





Kommentarer
Postat av: Jossan

Snygg signatur du har nu. Väldigt julig och grann :P

2011-12-15 @ 17:48:34
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Tur att blomman är borta nu så jag inte blir allergisk igen. Vill kunna jobba utan att behöva ta allergitabletter. Det är inte bra om man äter för mycket utav dem

2011-12-16 @ 23:45:41
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0