Äntligen helg!

Nu e de äntligen helg o jag har inget speciellt o göra.
Jo jag måste ju så klart tvätta så jag har rena kläder o ta på mej.

Igår så va jag med min kontaktperson på nya Dollar store och de va riktigt kul för jag hitta en massa julklappar till mina småsyskon o min moster o allt som allt gick det på 70kr.
efter dollars så va vi på Birsta och där försökte ja hitta ett linne som jag kan träna i men de va ju meningslöst, för jag e väldigt kräsen o sen så vill ja ju inte betala en hel förmögenhet för ett sketet linne...



Idag på jobbet har tiden bara srunge förbi, men iof har ju nästintill jobbat på flitigt idag så de kanske e därför som tiden har sprunge iväg.
Jag sydde ihop luvor till våra tomtar så nu måste vi kamma lite skägg som ska va i ull o sen så måste vi fixa näsor på någe vis, förra gången som vi hade tomtar så hade vi tovat ull bollar till näsor. O sen så har jag o min arbetskamrat fixat iorning påsar med godis som vi ska göra fina presentförpackningar till dom.



Ohh känner mej matt o hungrig, o idag ska ja o gubben vara lata vi ska beställa hem mat idag.
Nu va de ett tag sen sist och som "Lördagsgodis" ska vi dippa grönsaker.
För dels så vill man bli lite nyttigare o sen så har ja tröttnat på godis.
de e inte gott längre.




Ne nu skiter ja i detta för ja orkar inte skriva mer.

Ha de gött
På återseende.






Kommentarer
Postat av: Jossan

http://robinskoneskog.webblogg.se/images/2011/266_172875693.jpg

2011-11-06 @ 14:41:28
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0