Förkyld igen!

Idag e jag hemma från jobbet för jag har blivigt genomförkyld igen o mår inge bra alls.
Jag har ont i halsen o täpt i näsan, har även ont i kroppen. Så denna förkylning är värre än den förra jag åkte på. Men jag tror ändå att jag är på bättringsvägen för jag har börjat små nysa.


Idag blir de ingen träning för min del eller snare denna vecka.
Den ända träning som blivigt är promenaden fram o tillbax på apoteket.
Jag va tvungen att handla hem halstabletter, jag köpte strepsils för att dom vanliga viks funka inte på min hals denna gång.

Ohh vad jag hatar detta.
Jag som typ aldrig är sjuk åker på denna jävliga förkylning 2ggr.
visst kan man ju bli lite snorig o de men detta är förjävligt rent ut sagt.
Me tanke på att det sätter sej på hals näsa o ientligen hela kroppen.
Jag kan inte sova ordenkligt på nätterna pga att jag blir så täpt i näsan o då måste jag andas med munnen o de resulterar i att jag blir snus torr i mun o de är en äcklig känsla tycker ja.
O inte nog med de jag har fått så himmla ont i nacken me.


Ne nu skiter ja i detta.
Jag tar o bäddar ner mej i soffan istället o kollar på teven.
Orkar inte sitta här.


Ha de gött
På återseende.




Kommentarer
Postat av: klara

fin blogg du har!

kika gärna in på min, kommentera å följ?

kraam klarahellstroom.bloggplatsen.se

2011-11-07 @ 19:55:22
URL: http://klarahellstroom.bloggplatsen.se
Postat av: Jossan

Intresserad av ett länkbyte med mig?



http://mynameisjossan.myshowroom.se/lankbyte/

2011-11-08 @ 13:23:24
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0