Fredag igen

Ja då va de fredag igen o helg i i 2 dagar.
De e skönt de, för då kan jag vila upp mej, från denna jävla rent ut sagt förkylningen.
Jag vill så järna bli av med denna förkylning.
Vill ju iväg o träna men de går ju inte me denna skit i kroppen.
HATAR VERKLIGEN DENNA JÄVLA FÖRKYLNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nu har de snart gott en hel vecka o visst jag e mycke bättre nu än i måndags t.e.x.
Men jag kan ju inte träna o de grämer mej så in i H-vete =D
Gympan har blive som en drog för min del, jag varken kan eller vill vara borta o när jag tvingas att vara borta så får jag abstinens efter den härliga gympan och alla goa kamrater.
Men men vad gör man?



Nu sitter jag här och uppdaterar min blogg o gnäller över att jag inte kan träna pga denna förkylning..
Men nått gott mitt i allt elände e ju att jag sitter just nu och lyssnar på Radio WIX på webben.
Det är en radiostation som ligger i min hem byhåla Valdemarsvik.
Men dom spelar iaf bra musik.



Idag har ja haft en toppen dag på jobbet iaf, vi ha vare på Dollar store i bydalen idag o där hittade jag lite fler julklappar, men jag har ju lite bekymmer för jag har ingen aning om vad jag ska ge till min fader eller till min Morfar.
Mina 2 småbröder önskar sej lång tröjjer o de ska väl inte va allt för svårt o hitta.
Jag har handlat lite klappar till:
Min syster o hennes kille
Min moster
Min storebror men han e ej färdig.
Min mamma.

Har ej handlat till min syster bebbe eller min storebrors bebbe än men ja vet på ett ungefär vad jag ska handla till dom. Storebrorsans bebbe kommer o vara 9 månader vid jul o syrrans 4 månader så jag tycker att de e ganska svårt o handla till så små barn.

Syrrans bebbe kommer ju inte o fatta så mycke vad de handlar om men Store brorsans bebbe kommer ju o fatta lite mer o kommer säkert o tycka att de e kul me allt papper o alla snören som kommer att bli.


Har ni några bra förslag om vad man kan köpa till:

En 61 åring
En 81 åring
En 9 månaders bebbe (neutral)
En 4 månaders bebbe (neutral)

Så e de bare att hojta till, alla förslag e välkommna.


Ha de gött
På återseende







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0