Härlig dag

Idag ha de vare en härlig dag trotts att jag ha vare dö trött pga att ja inte kan stänga av teven o gå lägga mej när ja ska.
Jag kom isäng vid 01.00 inatt pga att ja inte kunde låta bli o se slutet på filmen "The Holiday" som gick på 3an eller 5an kommer inte ihåg vilket.


Hmm vad har man gjort idag då? Jo jag har sytt ihop fler tomte kroppar och så har jag diskat eller snare diskmaskin gjorde jobbet jag bara plockade i den =)...

Efter lunchen så påbörjade jag en stickaning som e skit kul rent ut sagt o inte e svårt heller.
(Visar bild sen.) så de höll jag på med typ hela eftermiddagen.


O innan jag knatade hem så gick ja in på ICA för ja skulle handla lite frukost brö o i kassan stog de en idiot o skämde ut sej själv för de va nå skit me nå kaffe, inte vet ja jag lyssna inte så noga för jag tyckte bara han va pinsam + att jag lyssnade på musik.
Men idioten fick iaf prata med chefen på ICA så vi får väl hoppas att de ordnar upp sej.


Får ju inte glömma o berätta att jag o min kompis förgyllde hennes assistent idag med en jätte fin vit julstjärna med en julkruka, den blev jätte fin.
O hon blev jätte glad. =D.


Hmm, nu vet ja inte vad ja ska skriva mer.
Ska nog bare ta de lilla lugna fram tills de e dags o knalla iväg på gympan.
Som de med denna gång bara e 3ggr kvar vilket jag tycker e så synd.
För jag tycker att de e så kul o hade mer än gjärna fortsatt ett par extra ggr.

O sen när vi har världens bästa ledare dessutom. =)



Ha de gött
På återseende.





Min stickning som jag påbörjade idag efter lunchen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0