Härlig lill lördag =)

Idag har ja haft en toppen dag...
Var på hunddagiset idag o där trivs jag som fisken i vattnet.
Vi hade inte så många hundar idag. På morron  när ja kommer dit händer de inte så mycke utan då e de mest mys med hundarna o lite slökollande på teven.
Vid 9 så kommer en tjej som oxå jobbar där o då fikar vi lite granna innan vi går ut o går med hundarna.


Sen när alla hade vare ute så satt vi o surra o drack te o kaffe en stund eller kanske en lång stund hehe. Sen va de dags för mej o Ingela att ta ett varv me "lilla" Nalle en alaskan malamute eller hur de nu stavas...När vi kom in igen så satte vi oss och käkade lite lunch o surrade en hel del igen.
Vi e ju 3 tejjer så vad bejär man HAHA.
Jag tycker att de e så himmla kul o va där o de märks oxå för att jag slutar 13.00 den dagen som jag e på hunddagiset men ja kommer typ aldrig dän därifrån. =D
Som idag tex då kom ja därifrån vid 14.30 ca efter vi hade tage ett varv med alla hundar igen.



När ja väl kom hem så har ja inte gjort så mycke har mest sutte vid datorn och glanat på fejjan, inte för att de e någe intesant där men ändå...
O när ja väl fick arslet ur vagnen så tog jag tag i disken som ja hade.
Så nu e den äntligen borta.

Nu håller ja på o fixa mej lite käk.
De blir latmans mat idag för jag orkar inte göra nå avanserat. hehe
Ska käka Spagetti o grillkorv. =)
Sen efter mat o allt så tänkte jag se på "Arga snickarn"


Ne nu skiter ja i detta. =)
Ha de gött
På åter seende.





Skönt när de va klart, men de går ju inte o diska utan skön musik på Hög volym. =D




Min Mp3 spelare som jag alltid har på när jag håller på i köket eller om jag städar tex.



Bye bye på återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0