Hjälp!

Ja du, denna dag ha vare som den ha vare.
De känns som om jag har vaknat på fel sida om sängen idag, för jag har eller snare är på dåligt humör..de e ju inte så att man spottar o fräser men ja känner i kroppen att de inte e som de brukar.


Men de ska bli skönt med cirkelträning idag så man får ur sej lite av de hela...
Hoppas att nån av mina 2 faforiter e där idag eller varför inte båda 2..hehe
Jag har 2 st som jag tycker mkt om att träna med...den ena e ganska snäll o den andra hon kör stenhårt me mej istället så kanske skulle jag behöva henne idag så jag får ur mej allt de eländiga. =)


Men annars idag på jobbet så har vi haft fullt upp med att fixa iordning för julmarknaden vi ska ha imorron. O de har funkat bra tycker ja.
O så har ja hunne o sticka lite granna på min halsduk.
Så nu har ja komme en bit på vägen inte så långt men iaf en bit.


Hmm vad ska man skriva nu då?
Ähh kommer inte på någe mer o skriva så då får de va för denna gång =)


Ha de gött
På återseende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0