Julmarknad

Idag på jobbet hade vi julmarknad, o de va jätte kul....Men shit va folk de kom i början.
De va smockat me folk.....
Tomtarna  och present förpackningarna som vi hade gjort de gick åt fort de ungefär som smör i solsken.
Till nästa år får vi nog föra fler tomtar om de ska räcka för dom e så populära.
Under åren som vi har haft julmarknad så har vi gjort egen senap och så har vi gjort upp tomtar, gjort betong blad o betong tomtar. Så till nästa år blir de nog fler ulltomtar o nå annat kul som vi fiskar upp ur bakfickan =D

På förmiddagen så fixade Våra gruppledare de sista på tomtarna så de skulle vara klart tills vi skulle öppna. O själv satt jag o sydde på min halsduk, så nu måste jag byta färg för att min röda tråd e slut.

På våran julmarknad så köpte jag en senap som vi gjort själva o så köpte jag 2 lotter och vann på den ena o då fick jag en väska..Jag har tur i små lotter men inte i stora lotter som typ bingolotto för då vinner jag aldrig... Men de va kul att vi lyckades sälja nästan allt av de vi hade gjort.
O jag tror även att fikat vi hade gjort gick åt.


Ja jag kan ju inte säja annat än att de blev en lyckad dag med julmarknad på dagcenter i Timrå. =D
Men nu e de helg o de ända jag har palnerat e o ta hand om min disk dom tyvärr inte diskat sej själv haha.. o så har ja tänkt o dammsuga o torka av golven lite granna..o så kanske ja ska sätta upp stakarna i fönstret men vi få se vad som händer o fötter.

Ikväller ska jag nog bara sy lite mer på min halsduk, fixa lite midda (om ja orkar) haha o så ska ja ju självklart se på VAMPIRE DIARIE på 6an ÄLSKAR den serien.

De finns en film som heter Vampyrer suger o då har dom gjort parodi på Vampire diaries och Twilight fast mest Twilight, den e rätt kul faktiskt..

Jo en sak till e ju planerad o de e ju att jag o gubben (Xet) ska se på The Holiday,  en romantisk kommedi skulle jag vilja säja så för den som inte sätt den borde se den.


Hmm, ne nu har ja bättre saker o göra än o sitta här o häcka haha.

Ha de gött
På återseende




Väskan som jag vann



Senapen som jag köpte som är hemma gjort =)


Lite film tips till den som har lite o göra =P














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0