Mätt o belåten!

Nu så har ja slevat i mej en tallrik med risgrynsgröt och 3 skorpor med ost på..de e så gött o man får lite julkänsla. Men en sak tycker jag e synd de e att man inte kan dela på sej o kunna vara på 2 ställen samtidigt.  Idag ska Fritiden ha julpyssel på Dagcenter o alla 3 våra fritidsledare ska vara där.
O den ena av dom träffar jag inte så ofta tyvärr, har inte träffat henne sen i sommras.
Men så e de ibland att man inte kan dela på sej för jag vill ju vara där samtisigt som ja INTE vill missa den goa träningen. Nu e de TYVÄRR bara 2ggr kvar med idag. Jag hade inte haft någe emot o gå ett par ggr till =D


Jag tycker att de e så kul o gå på alla dessa träningar, dels för att vi har TOPPEN ledare o så e de så kul för de gör inget om man inte hänger med alltid för de e ingen som bryr sej om man gör bort sej lite granna. O sen så har man ju börjat o lära känna de flästa som går på samma pass som jag.
Kan inte säja annat än att KORPEN E BÄST! =D


Idag tycker ja att tiden bara har fluge iväg för jag har knappt hängt med.
Vi började dagen som vanligt med lite fika eller snarare att jag började dagen med att gå o diska våra koppar och koka kaffe och te vatten.
Sen så fick jag hjälp av ena våran gruppledare o fixa till ett tyg stycke som ja hade och utav det så hjälpte hon mej o göra 3 dukar av.
Så nu har jag dukar som matchar min julgardin i köket.

Efter fikat så va de dags för lite yoga men idag blev vi några mindre för våra 2 gruppledare kunde inte vara med o sen så va en tjej hemma o e sjuk.
Men de funka iaf.
Efter lunchen så fixade några stycken inför Fritiden ikäll genom att duka och plocka fram gerejer till pysslet.


Nu när ja kom hem så har jag inte gjort allt för mycke.
Men ja tänkte väl sätta mej en stund framför teven o sticka lite granna.
Så jag kommer nån stans på min fina halsduk.



Ne nu har ja inte mer o skriva för tillfället.

Ha de gött
På återseende




Min halsduk






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0