Mupp mupp =D

Muppmupp de e jag de =D.
Har använt de som användarnamn på Vildawebben då när den sidan fortfarande var gratis.
Där var jag med i många år blev medlem där 2002 och blev "Utkastad" 2011 bara för att dom som äger sidan fick snilleblixen att de skulle bli en sida man var tvungen att bli Bonusmedlem och det kosta en massa pengar, vilket jag INTE var frivillig att betala.
Tycker att de va tråkigt för de va en mysig sida att vara intrasslad på.



Men iaf idag har de vare full fart på Tallkottens recurscenter där jag jobbar.
Jag har hållt på och sy ihop fler lyvor idag + att jag hhar sytt ihop kropparna till våra tygtomtar, som 2 av mina arbetskompisar fyllde med ludd.
Hmm vad har vi gjort mer? Jo vi har ju surrat en hel del med =D...


Men tiden har bara sprunge iväg idag så jag hann inte att sy ihop dom 3 sista tomte kropparna.
Så de får jag ta på måndag igen, för på torsdag måste de vara klart alltihopa för på fredag ska vi ha julmarknaden. Men å andra sidan så tycker ja att tiden springer iväg vad man än gör...som ja har svårt o fatta att de e bara är 3ggr kvar på gympan.
Så nu i jul får jag ut o gå mycke med mammas hund Bosse. =)
Annars får väl mamma plocka ner mej från väggarna för att jag blir för rastlös. haha.


Men nu e iaf tågbiljetterna köpta så jag åker ner över den 22 dec och kommer hem igen den 6e jan.
Så jag blir borta över jul och nyår men de e alltid lika kul o åka ner till mamma o mina älskade småsyskon (som inte alls e så små längre) dom e ju iaf 18,17 och 16 år gamla.
Uch nu känner man sej ju gammal fast jag bara e 26år. hehe
Fast jag e ju ändå liten om man jämför med storebrorsan som e 31. haha.


Aja nog om de nu.
Ikäller så e man bortbjuden.
O imorron ska man på dollars igen o öven sticka in huvudet på Cytygross som ligger i samma hus.
Så man får med sej lite mat hem.
O innan jag sticker iväg nån stans imorron så ska jag färga om håret så då ska jag bli en dum blondin =) haha ne vars så dum e ja inte men jag e ju riktigt duktig på o spotta ut en massa groder när jag ska prata...För man vet aldrig vad jag säjer....för jag har en förmåga att öppna käften innan jag kopplat in hjärnan, som igår när jag prata med min storebror...Då skulle jag säja de att: Jag öppna dörren o slängde in väskan........
MEN JAG SA: Jag öppnade dörren och slängde in dörren, hur man nu kan lyckas med de, de vet ja inte...



Men som för ett par sommrar sen när jag, mamma o mina syskon var o bada i Grännes då skulle jag kolla hur djupt de va men de va bara de att jag nådde inte ner till botten.
Och skulle ju säja de till mamma som simmade brevid mej...men jag sa då till henne när ja kom upp till ytan att det är så djup så jag når inte ner till vattnet.....haha
Aja: de e ju inte de ända tokiga jag sagt genom alla dessa år...så mamma brukar säja de att hon har aldrig tråkigt när hon är med mej för man e så duktig på o säja en massa konstiga saker.

hehe jag i ett litet nötskal. =D


Ne nu tänker jag inte nju på mer dumma saker som jag sagt idag iaf...=P


Ha de gött
På återseende.





Mitt nya påslakarn som ja köpte från Jotex.




Kommentarer
Postat av: Madde

Shit va mycket text.. roligt att läsa va du gör om dagarna o nu har jag äntligen läst färdigt :)



kul att vi åker till viken samma dag ! vilken tid beräknar du va i norrping då?



kramar!

2011-11-18 @ 21:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0