Mupp

Hehe, ha ingen bättre rubrik att skriva just nu.
Idag har de vare en skön dag på jobbet.
Jag har sutte o sytt ihop tomtelyvor och de gick rätt bra. O sen så käkade vi våran lunch hemma hos en av mina arbetskompisar för han har flyttat in i en jätte fin lgh på en gruppbostad.
Och så har vi hälsat på hans jätte mysiga vovve.


När vi kom tbx på jobbet så fikade vi lite granna, o sen så satte jag igång med o sy ihop fler lyvor o så fick vi fin besök med som en liten överaskning....Min gamla eller gamla o gamla hon e inte så gammal typ bara 32år =) men iaf min komfirmations präst kom o hälsade på efter att jag jätt henne en känga för att hon va på sitt jobb men inte stack in huvudet till oss o sa HEJ när hon ändå va mitt emot =D ...Gu vad jag känner mej snäll =)
Men jag fick ju en förklaring till varför så de e ju lungt.


Tänk att de har gott 3år sen jag komfirmerades, känns nästan som om de va igår.
eller kanske inte me tanke på att jag vägde några mer kilon än vad jag gör idag.
Men min tanke e ju att jag ska tappa många mer kilon innan jag e klar med min viktnedgång...men först e ju tanken att jag ska bygga mer muskler och så få bättre kondition så man inte låter som att man sprunge fjollträsk runt (Stockholm)....



Men ikväll så e de cirkelträning igen och de ska bli skönt o få jobba bort lite energi jag har.
Hoppas bara att min kamrat kommer ikväll eller snarare nån av dom har ju 2st som jag gillar att träna ihop med på cirkelträningen.


Ne nu ska ja ta o göra nån nytta här innan man ska iväg.
Ha de gött
På återseende.






En bild Nu o då från 2008 & 2011




2008                                              2011







Kommentarer
Postat av: Jossan

Bilden på dig sedan 2008, man känner fasen knappt igen dig, du har verkigen gått ned i vikt över ansiktet. det syns på dessa bilder

2011-11-20 @ 16:42:41
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0