Otroligt lugn i kroppen

Idag tror ja att de ändå va min tur o ha lite flyt här i livet =)
Min dag har flytit på bra, ha vare i skolan idag och där läste vi lite om 4-5åringen på förmidagen och så klippte vi ut lite olika bilder som tex att 5åringen vill veta allt och då hitta min jag en bild på ett barn som ser ut o vara ca 5 år som läser ur en tidning med sin mamma o pappa.
Så sånna bilder satt vi och klippte ut. Och för den som undrar så e de jag och en till som går en kurs på särvux på Tallnäs studiecentrum som heter Barn och ungdom.
Så hela förmidagen flöt på som vanligt kan man säja.


På Lunchrasten så satt jag o mina 2 kamrater i våran "Myshörna" på övervåningen som vanligt när vi e i skolan. Där satt vi o snacka en massa skit rent ut sagt och så lyssnade vi lite granna på musik o glömde bort tiden med några min, men våran andra lärare som vi har på em kom upp o kollade hur vi hade de i våran "Myshörna" Och jag lovar er att de e riktigt mysigt i den hörnan.


Sen på lektionen så satt vi o surrade lite granna som alltid =D
Men jag o en kompis bestämde att vi ska tsm åka på Dollars på lördag.
Och på söndag så ska jag följa me henne och hennes dotter in till stan, så då ska vi åka lite tidigare så att vi kan gå lite på stan innan Hennes dotter ska på Happiness...när hon ska dit så ska jag o min kompis fortsätta gå på stan en stund o köpa lite julklappar.



Nu på kvällen så har ja sutte ganska mycke vid datorn men även fixat lite mat..
Passade även på o kolla på "Det okända" som jag spelade in igår.
Och det va riktigt spännande.
När jag nöstan hade sätt klart på de så skulle ja sätta mej en snabbis här vid datorn för att skörda min farm (Spelar farmville på fejjan) och då blev jag uppropad på chatten av en kompis som jag brukar få åka med hem från vattengympan, hon frågade om ja ville åka med bort på simhallen för både hon och jag kör Core och vattengympa, och då bara kände jag det att alla stress jag hade i kroppen bara försvann.


Brukar alltid stressa upp mej innan jag ska nån stans ientligen helt i onödan men men sån e jag.
Väskan e packad hehe kanske ska se till att den nycktarar till tills jag ska ta den haha nu va ju jag jätte kul ha ha ha ha....=D
Ne vars men allt e ner packat utom vattenflaskan för den e de sista jag packar ner.
Så den e bara o ta i förbi farten när ja går.


Ne nu ska jag ta o göra mej iordning för jag blir hämtat om ca 20 min.
Så ja slipper o stressa upp mej igen. =)



Ha de gött
På återseende







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0