Rudolf med röda mulen!

Nu e jag piggare i kroppen men synd bara att näsan min måste rinna o va täpt.
Så nu tycker jag att jag ser ut som Rudolf med röda mulen, jag e lika rö om snoken som han är. hehe
Jobbigt värre men de ger sej väl snart.


Så idag blir de ingen träning heller.
O jag som bara vill bli frisk så jag kan gå o träna med mina kamrater igen.
Men som de ser ut nu så lär de väl kanske inte bli nån träning nästa vecka heller. =(
Men men de e bare o se frammåt o hoppas på de bästa.


Jag va iaf väg på jobbet idag o de känndes helt underbart.
Jag e ingen människa som kan vara hemma o slappa hur länge som hälst för då börjar o klättra på väggarna för jag blir så rastlös. =)


Idag på jobbet så har de vare ganska lungt tycker jag.
Jag kopierade till Fritidsbladet som ska delas ut imorron eller på måndag.
O efter lunch så tog jag tag i Fritidslistan o snyggade till den, så vi vet vilka det är som ska ha ett fritidsblad. Så nu ska jag bara lägga till bilder på personen i fråga så alla mina arbetskamrater kans e vem det är som ska ha ett blad, för vi alla hjälps åt och skriva namn på framsidan så att vi vet att alla får ett blad.


Efter fikat så var vi ensamna en stund för att ena våran gruppledare skulle träffa Lars från Annhörigcenter i Timrå.
O våran andra gruppledare hon har semester denna vecka.
Så då fixade ena mina arbetskamrat matlistan så att alla kan se vad det blir för mat på DC.
Jag satt och läste ett par repotage ur nya Allers tidningen.
O mina andra arbetskamrat satt o målade, o den 3e var på VC o tog förkylningssprutan.
Sen var det praktiskt taget dags o gå hem för dagen.
O innan jag kom hem så fick jag äntligen arslet ur vagnen och fixade en ny Kalender inne på Swedbank och de bästa av allt är att dom är GRATIS.



Ne nu ska jag ta o göra lite nytta här istället.
Ha de gött
På återseende,








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0