Snöig söndag!

Idag när jag vaknade fick jag en glad överaskning det SNÖADE för fullt.
Jag tycker att det är jätte mysigt med snö men det är jobbigt speciellt när dom inte har hunne och ploga gångbanorna. För när de e så knöligt på backen så får jag så ont i fötterna. :S


Annars idag så har ja jul pyntat lite granna i min lgh o så har jag tage en liten promanad på ica.
O nu så har jag o gubben äte en god midda det blev en gryta med fläskfille, grönsaker och ris.
Så nu e man mätt o belåten.

Idag har ja inte så mycke att skriva om som ni kanske märker men de kan ju bero på att de inte har hänt så mycket idag o jag har inte så mycke tankar.

Ska se på The Holiday så fort jag har skördat på farmville och även skrive klart detta inlägg.



Ha de gött
På återseende.




Grannen hade vare snäll o skottat även utan för min dörr. =)




En fin vinter bild.



Tycker träd o buskar blir så fina med snö på.







Med denna bild så får man härlig jul känsla.




Lite jul fint i mitt Vardagsrum



Jul fint i mitt kök



Jul fint i sovrummet.




Maten vi åt idag. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0