Städdag

Idag tog jag lång o härlig sovmorron, vaknade vid 11 ungefär.
O så har ja äte VÄLDIGT nyttig frukost, en massa god godis haha
Kanske inte de bästa o äta till frukost men godis skålen råkade stå för nära mej =)
Inte för jag va särskilt godissugen då men de slank ner iaf.

O så låg ja o kolla på teven o då visade dom en film om Alla hjärtans dag.
Men HALLÅ de e snart jul inte Alla hjärtans dag.
De e ju 2 nåstan 3 månader kvar ju, o de e ju iaf en dag jag inte vill missa eftersom jag råkar fylla år på Alla hjärtans dag o då blir jag jätte gammal hela 27år ha ha ha ha ha ha


Hehe humorn e de inge fel på iaf eller kanske lite den kan vara ganska sjuk ibland men jag vill inte ge den pencilin för den för jag o nästan alla gillar den..Men de finns ju dom som inte gillar när man e fräck i käften o då får man hålla sej på mattan lite granna, de e svårt men de går.


Men iaf idag så blir de städning i min lilla lgh.
O så har ja o Gubben vare uppe i tvättstuga o ladda maskinerna.
Så då har man lite rena kläder o sätta på sej sen.
O så kanske man ska ta o julpynta lite granna om ja känner för de.
För de e ju inte förrens imorron som de e första advent.
Men va många de e som har julpyntat tidigt.



Ne nu har ja inte tid o sitta här o häcka för ja måste börja med o ta hand om min JÄTTE disk.
Fattar inte att ja alltid lyckas få så mycke disk fast jag bor ensam med 2 katter.
De kanske kan va för att jag e ganska slö av mej när de gäller att ta hand om hushållet.
Skulle nästan behöva en städerska som gjorde jobbet åt mej. =D
För städning e ju inte min bästa syssla om man säjer så.




Ha de gött
På återseende.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0