Suck pust stånk o stön!

Hmm, orkar inte skriva så mycke idag.
Kan bara säja de att ja åkte dit igen...
Nu sitter ja här med värk i hela kroppen o en täpt näsa.
Jobbigt värre....så nu blir de ingen träning på denna vecka som kommer. *SUCK*
jag hatar värkligen elaka bassilusker speciellt när dom attakerar lilla mej som känner att ja inte har tid me sånt här o framför allt jag HATAR de.


Jag som e en pigg o gla tjej har blive en gnällig, trött o förkyld tjej.
Jag vill inte vara förkyld jag vill må bra o kunna göra de jag tycker e kul, som att gå till jobbet varje dag o gå på gympan, core, vattengympan o cirkelträningen.

Förkylningen bröt ut i lördags alltså igår o de började med lite halsont, men ja tänkte ju de att de e säkert för att ja har snarkat så mycke för då kan ja få lite ont i halsen men ICKE det var denna j***a förkylning som var på g att bryta ut i min lilla kropp.

Jag har typ ingen matlust o ja orkar ingen ting.

hmm ja ja vet att jag e väldigt gnällig nu i mitt inlägg men ja blir så förbannat less när ja blir sjuk för jag e näst intill aldrig sjuk o nu åker ja dit 2 ggr på mindre än en månad.


Aja jag har ju några morötter att se fram emot iaf. =)
O dessa bassilusker kommer ju o lämna min kropp ganska snart om ja känner mej rätt.
Så de e bare o bita i de sura äpplet o försöka krya på sej så ja kan bli mitt gamla jag igen. =D



Ha de gött
På återseende.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0